Zdravje
 

Prvi brk, prvi samopregled – dm kampanja za moške

8. 11. 2023; 08.30
Avtor: nn
prvi-brk-prvi-samopregled

/ foto: dm

Kampanja podjetja dm »Prvi brk, prvi samopregled« opozarja na pomembnost rednega samopregledovanja mod pri mladih moških.

Samopregledovanje je enostavna, hitra in učinkovita metoda, za katero se priporoča, da jo redno izvaja vsak moški po 15. letu starosti. Rak mod je namreč prvenstveno bolezen mladih moških, najpogosteje se pojavlja pri moških v starosti 18–35 let. Redno samopregledovanje mod omogoča zgodnje odkritje te vrste raka, zato dm s kampanjo »Prvi brk, prvi samopregled« nagovarja mlajše moške, da ob rasti prvih obraznih dlak začnejo tudi z rednim samopregledovanjem mod.

Adolescenca je čas velikih sprememb pri moških, ena izmed njih je zagotovo tudi prvo britje. To je prvi znak, da moški odrašča in vstopa v obdobje večje odgovornosti, še posebej do sebe in svojega zdravja. In prvo britje je tudi znak, da je čas, da začne s samopregledovanjem mod. Kampanjo »Prvi brk, prvi samopregled« v Sloveniji podpira tudi društvo Onkoman, na njihovi spletni strani so moškim na voljo navodila, kako pravilno opraviti samopregled.  

/ foto: dm

Vse akcije lahko spremljajo na spletni strani dm.si ter profilih na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in TikTok. November je namreč mesec, ko se po vsem svetu spodbuja moške, da pustijo rasti brke, da bi opozarjali o moških zdravstvenih težavah, predvsem o raku prostate, raku mod, duševnem zdravju moških ter o preventivi in zdravem življenjskem slogu.

V dm prodajalnah in v spletni trgovini dm.si bodo novembra na voljo tudi številne ugodnosti. Ob nakupu izbranih izdelkov za moške bodo kupci od 24. oktobra do 20. novembra prejeli 20x točke na dm active beauty kartico. Ob nakupu najmanj
3 moških artiklov BIOBAZA pa bodo kupci v dm prodajalnah prejeli darilo – vikend torbo.

prejšnji članek
Talentka Tina očetov ponos in bodoča zvezda muzikalov
Resničnostni šovi
Talentka Tina očetov ponos in bodoča zvezda muzikalov
naslednji članek
Srčni odzivi javnosti: Je Nuša favoritka gledalcev?
Resničnostni šovi
Srčni odzivi javnosti: Je Nuša favoritka gledalcev?
#obraziavenija
obraziavenija

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.