Škodljive posledice dela v izmenah, ki nasprotujejo biološki telesi uri, so dobro znane, tako od vpliva na razvoj raka dojk do debelosti.
Jokica
Skoraj vsak kolektiv premore človeka, ki se nenehno pritožuje nad popolnoma vsem, njegova storilnost pa je na ničli. Pri taki osebi morate predvsem paziti, da se ne nalezete njenega pesimizma, za pomoč pri projektu pa raje prosite katerega od drugih sodelavcev.
Agresivnež
Človek, ki rad poudarja svojo moč (ki je največkrat niti nima), in to tako, da je verbalno agresiven do sodelavcev. Potihem si želi spoštovanja, zato se na njegove provokacije ne odzivajte, ga pa lahko povsem neodvisno od njih kdaj pohvalite, saj je to tisto, po čemer zares hrepeni.
Hinavec
Eden najnapornejših, a žal tudi najpogostejših likov, ki se pojavljajo v poslovnem okolju. To je človek, ki vam bo v obraz govoril eno, za hrbtom (ali šefu) pa drugo. Če se le da, korespondenco z njim omejite na e-pošto, da boste imeli, če se kdaj znajdete v težavah, pisne dokaze za njegove laži.
Barbi
Oseba, ki se je na delovnem mestu znašla »po pomoti« in je prepričana, da ji ni treba opravljati nalog, ki pritičejo njenemu nazivu ali ki jih opravljajo njeni sodelavci. Velikokrat je to človek, ki je službo dobil zaradi poznanstev, tako da se v zvezi z njegovim nedelom niti nimate komu pritožiti. Lahko pa naredite to, da se vedno, kadar delate z njim, natančno pozanimate o svojih in njegovih nalogah (poskusite dobiti pisna navodila), da ne boste imeli vi težav, če njegovo delo ne bo opravljeno (in verjetnost, da ne bo, je velika).
Ken
Človek (spol tu ni pomemben, Ken je zgolj naključna izbira), ki je službo dobil zaradi svojega videza, tega pa se še predobro zaveda. Obstajata dva tipa Kenov: prvi poskuša karseda izkoristiti možnost, ki mu je bila dana, in dejansko dobro dela - ob tem pa zaradi svojega videza sem ter tja »odnese« napredovanje, ki bi si ga zaslužili vi (ne bodite zato zagrenjeni, življenje pač ni vedno pravično); drugemu pa je jasno, da bo iz istega razloga, kot so ga zaposlili, na delovnem mestu tudi ostal/a - tudi če ne počne nič. S takim človekom je smiselno ravnati podobno kot s tipom »Barbi«.
Tat
Tak sodelavec preži na vaše ideje, da bi jih predstavil kot svoje lastne. Poskrbite za to, da bo vedno, ko z njim diskutirate o idejah ali projektu, zraven še vsaj ena oseba, ki ji zaupate, kadar se z njim dogovarjate po e-pošti, pa sporočilo posredujte še tretji osebi.
Opravljivec
Sodelavec ali sodelavka, ki živi za to, da opravlja druge v pisarni, bodisi iz dolgčasa, čiste zlobe ali pa koristoljubja - upa, da bo s klevetami očrnil/a človeka, za katerega misli, da ga/jo ogroža. Tak tip človeka je med najbolj škodljivimi, zato se je bolje držati čim dlje od njega, se, če se že znajdete v njegovi družbi, vesti čim bolj nevtralno in prijazno, predvsem pa paziti, da informacij, za katere si res ne želite, da bi se razvedele, ne nosite s seboj v pisarno.
Veliki ego
Vedno ima prav, ne prenaša kritike, sodelavce pa dnevno »bodri« s pokroviteljskimi komentarji. Z njim nikar ne tekmujte javno, ker boste približno tako uspešni kot v boju z mlini na veter. Če se znajdeta v sporu, se raje obrnite na šefa - če je »veliki ego« vaš šef sam, pa je morda čas, da razmislite o spremembi delovnega mesta.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.