EU Digitalno COVID potrdilo Svet24.si

Pozor, če ste digitalno covidno potrdilo ...

blato Pivola Svet24.si

Odpadno blato odstranjeno, a nekaj še vedno smrdi

pct-pogoj, preverjanje, koronavirus Svet24.si

Ogorčenje: v državni zbor vpadli inšpektorji in...

igor zorcic bobo1 Reporter.si

Igor Zorčič bo ustanovil stranko do konca leta, ...

20210610-01064860 Necenzurirano

Lepo je biti minister Dikaučič #kolumna

sonja-plešnar Njena.si

'Vem, zakaj me ljudje obtožujejo, da sem ...

maribor gw Ekipa24.si

Težavam pa kar NI IN NI VIDETI KONCA, ...

8-urna dieta, ki topi odvečne kilograme
| T.D.

8-urna dieta, ki topi odvečne kilograme

dieta, ura, hujšanje, Dreamstime

Jasno je, da na našo težo vpliva, kaj in koliko pojemo. Za vitko postavo pa je odločilno tudi, kdaj jemo.

Študija ameriškega raziskovalnega centra je pokazala, da na topljenje odvečnih kilogramov vpliva tudi časovna komponenta. Ljudje, ki so jih testirali, so hrano uživali v časovnem okviru osmih ur, nato pa 16 ur niso jedli nič – tako so izgubili več odvečne maščobe kot ljudje, ki so si obroke razdelili čez dan.

Kako učinkovit je ta koncept

Oče ideje o osemurni dieti David Zinczenko pravi, da najučinkoviteje izgubljamo kilograme, če pozno zajtrkujemo in zgodaj večerjamo. V osemurnem obdobju pa lahko pojemo, kar hočemo. Pomembno je le, da se nato 16 ur postimo, a v tem času se izgorevanje maščob ne prekine. Večerno grizljanje pred televizorjem je strogo prepovedano. Avtor diete pravi, da ljudje s takšnim ritmom izgubijo tudi po pet kilogramov na teden.

Foto: Profimedia - V boju z odvečnimi kilogrami vam lahko pomagajo naravni napitki.

Na kaj je treba paziti

Tekočina ni prepovedana niti zunaj okvira osmih ur, vsekakor pa se svetuje, da so obroki trije. Odsvetovani so beli kruh, riž ali bela moka, saj vse to pripomore k hitremu dvigu inzulina, kar povzroči napade volčje lakote in ustavi izgorevanje maščob. Kot učinkovito se je pokazalo kombiniranje ogljikovih hidratov z živili za moč in živili, ki pomagajo pri izgorevanju maščob.

Kako uporabna je dieta v vsakdanjem življenju

Po vstajanju želi telo porabiti energijo. Če je ne dobi z zajtrkom, uporabi zaloge maščob. Zjutraj popijte le skodelico čaja ali kave in dan začnite s športom. Zadostuje osem minut intenzivnega gibanja. Premislite, kako najbolje umestiti okvir osemurnega prehranjevanja. Če boste zajtrkovali ob deveti uri, morate večerjati ob petih popoldne. Če boste zajtrkovali ob enajstih, lahko večerjate ob sedmi uri zvečer. Zvečer preženite morebitno lakoto s sadnimi in zeliščnimi čaji. Za vzdrževanje telesne teže bo dovolj, če boste tak prehranski koncept uporabili trikrat na teden. Vendar si morajo ti trije dnevi slediti, ciklus pa se mora začeti vedno ob enaki uri. Odločilno je le, da se 16 ur postimo.