Slovenska oblikovalka Nina Šušnjara je v letošnji sezoni predstavila modno kolekcijo Incognito. Ravno v preteklem tednu pa je svoje delo prestavila na Press Weeku v New Yorku, kjer so jo sprejeli številni svetovno znani mediji. Kako so se stvari odvile?
Nina je na svojem Facebook profilu zapisala sledeče: ''Z Lucijo sva bili na Press Weeku v New Yorku, kjer sva predstavili znamko SUSNYARA in našo novo kolekcijo Incognito. Press Week je “medijski teden mode” , ki se zgodi po končanih Fashion Weekih in tam svoje kolekcije predstavijo tudi že uveljavljeni oblikovalci, ki se zaradi različnih razlogov niso udeležili na Fashion Weeku. Kolekcijo smo predstavili medijem kot so VOGUE, THE WALL STREET JOURNAL, VANITY FAIR, NYLON, HARPER’S BAZAAR, W MAGAZINE, WWD, NEW YORK TIMES, ELLE USA itd…. Občutek je nerealen, ko veš, da tvojo kolekcijo vzamejo pod drobnogled taka imena.''
Hkrati je priznala, da so kolekcijo predstavili tudi svetovno znanim blogarskim imenom in stilistom, nekateri pa so vzorčne kose celo vzeli, zato Nina sedaj čaka na njihov odziv. ''Ta teden dobimo tudi uraden feedback vseh, ki so videli kolekcijo ampak po neuradnih informacijah so odzivi neverjetni. Vedno rada poudarjam, da živim svoje sanje… ampak pomembno je da veste, da za tem stojijo drzne odločitve in trdo delo. Delo modnega oblikovalca ni glamurozno, kot bi mislili nekateri in zato moraš imeti ta poklic res rad z vsem srcem,'' je še zapisala Nina.
Upamo na pozitiven odziv in uspeh slovenskega imena v Združenih državah Amerike ter preostali tujini.
foto: Klemen Razinger/Susnyara
foto: Klemen Razinger/Susnyara
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.