V prvi polovici oktobra je na ljubljanskem gradu svetovno znano podjetje Danone predstavilonovo podobo ACTIVIA jogurtov in novo pozicioniranje blagovne znamketer dva nova okusa kvinoja & sončnična semena ter pira & mak. Vrhunski dogodek so pospremile kreacije kuharskega mojstra Igorja Jagodica, ki je pripravil jedi iz sestavin novih dveh jogurtov.
''Če želimo izkoristiti svoj potencial, moramo razumeti samega sebe. Šele iz tega lahko sledi resničen uspeh,'' pravi Ula Furlan, ambasadorka ACTIVIE v Sloveniji, ki je povezovala dogodek lansiranja prenovljene blagovne znamke ACTIVIA.
Danone je tokrat združil kremast jogurt ACTIVIA z dragocenimi žiti, kot sta kvinoja in pira in tako poskrbel za raznolikost v lončku. Oba okusa, kvinoja & sončnična semena ter pira & mak, za vsakega oboževalca žit ponujata prvinski okus žitaric. Hkrati nova okusa vsebujeta, kot vsi ACTIVIAizdelki, edinstveno mešanico tradicionalnih jogurt kultur in posebno kulturo Bifidus ActiRegularis.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.