tesno Svet24.si

Najemodajalci bi za enoposteljno sobo radi ...

tone stojko Svet24.si

Izkušen fotoreporter osupel, policaj mu je ...

dunaj, AKH, bolnišnica Svet24.si

V največji dunajski bolnišnici vsi covidni ...

bojan pozar jelincic bobo1 Reporter.si

Bojan Požar ustvarja milijone s portalom v lasti ...

20210610-01064860 Necenzurirano

Minister Dikaučič, kje je denar iz vaših ...

Katarina Keček in Goran Obrez Odkrito.si

Nov par na slovenski sceni?!

sveča Ekipa24.si

Celotna regija je v solzah! Umrl je največji ...

Hrana za koncentracijo in možgane
| A.K.

Hrana za koncentracijo in možgane

Če želite živeti zdravo ter srečno in biti pripravljeni za nove izzive, bodite pozorni na to, kaj pojeste.

Hrana mora biti dobra za vaše telo in počutje, ne pozabite pa nahraniti tudi vaših možganov.

Borovnice 

Polne so antioksidantov in strokovnjaki ocenjujejo, da so naravno zdravilo proti staranju. Na kožo delujejo kot naravni botoks, zmanjšujejo tveganje pred različnimi boleznimi, tudi Alzheimerjem in demenco. Pomagajo pri ostrenju uma in učenju.

Ribe

Števila raziskovanja so pokazala, da so ribe odlične za zdravje možganov, saj zmanjšujejo tveganje pred možgansko kapjo in demenco. Jejte jih dvakrat tedensko, saj so odličen izbor za vaše zdravje. Če pa ne marate rib, pa poiščite omega 3 maščobne kisline v kapsulah, da nadomestite obrok.

Kava v zmernih količinah

Kava lahko ščiti pred določenimi vrstami bolezni, denimo pred rakom maternice in rakom jeter.

Kofein sicer ni prava hrana za možgane, pomaga pa pri koncentraciji, po kavi se počutite bolj budne in pripravljene za nove izzive. Prevelika količina kofeina privede do tesnobe in tresavice, zato ne pijte več kot 2 skodelici kave dnevno.

Oreščki

Oreščki so idealni za dvig razpoloženja, ublaževanje vnetja in krepitev imunskega sistema. Zmanjšujejo tudi krvni pritisk in tako razbremenijo srce in možgane. Nedavna raziskovanja so dokazala, da izboljšujejo spomin.

Temna čokolada

Foto: PS

Kot kava, nam tudi temna čokolada pomaga pri pripravljenosti in osredotočenosti, ko rešujemo pomembne naloge ali si poskušamo nekaj zapomniti.

Ingver

Že dolgo se ingver uporablja predvsem za zdravje možganov in izboljšanje spomina. Priporoča se ženskam srednjih let, ki imajo težave pri osredotočenosti in težave s spominom, zaradi številnih obveznosti.