Janez Bratovž foto: Marko Vavpotič/M24
Priznani slovenski kuhar Janez Bratovž je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Futura DDB pripravil posebno knjigo, ki je navdih našla v njegovih krožnikih in predstavlja kuharjeve skrbno izbrane dobavitelje ter recepte njegovih izvirnih jedi. Prav končni krožniki jedi iz restavracije JB pa so bili navdih agenciji Futura DDB, ki je naslovnico knjige zasnovala z namenom, da bi kuharski mojster Janez Bratovž lahko vsak izvod ročno ilustriral – ravno tako kot ilustrira krožnike v svoji restavraciji. Tako je nastalo 900 unikatnih knjig, ki nosijo podpis priznanega slovenskega chefa.
Projekt se je kot edino delo iz Slovenije in regije aprila uvrstil v ožji izbor mednarodnega oglaševalskega festivala New York Festivals. Pred dnevi pa mu je mednarodna žirija v kategoriji oblikovanja naslovnice knjig podelila srebrno nagrado.
Nagrade prinaša stremljenje k izvirnosti
»Veseli nas, da je žirija prepoznala izvirnost projekta, ki smo ga ustvarili za našega dolgoletnega naročnika. Še bolj smo se razveselili, ko smo si ogledali ostala nagrajena dela v tej kategoriji – gre namreč za presežke svetovnega formata. V Futuri sicer pri delu za naše naročnike dnevno stremimo k izvirnosti. Ta nagrada nas še dodatno motivira pri iskanju in oblikovanju najboljših rešitev za uspehe na svetovnem nivoju,« je povedal Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.
»Nagrada, ki jo je naša knjiga prejela v New Yorku, me je pošteno razveselila. Predvsem zato, ker dokazuje, da tudi v težkih trenutkih lahko z dobro rešitvijo posežeš po vrhunskem uspehu. Na tem mestu bi pohvalil predano ekipo Future ter ostale sodelavce in se jim zahvalil,« je dejal Janez Bratovž, lastnik Restavracije JB.
Za presežek je najpomembnejše zaupanje naročnika
Poslovni odnos z Janezom je le nadgradnja prijateljskega, ki šteje že skoraj 20 let, pravi Kerin. Njunemu prijateljstvu je botrovala predvsem Janezova kuhinja, saj sta se spoznala v njegovi domžalski restavraciji, ko je postregel z eno izmed svojih specialitet. Kasneje sta začela sodelovati tudi poslovno, saj je Kerin najprej ustvaril Bratovževo prvo monografijo, nato pa še celostno podobo blagovne znamke JB.
Knjiga JB restavracija je nastajala podobno kot ostali njuni projekti. Janez ne postavlja omejitev tako v strateškem kot v izvedbenem delu, zato njuno delo temelji na zaupanju, kar Kerinu po njegovih besedah nalaga še večjo odgovornost, a je obenem tudi izziv – oboje pa priliva na ogenj kreativnosti.
Ozaveščanje o blagovni znamki ter njena promocija, predvsem pa poklon dobaviteljem, s katerimi Bratovž že leta uspešno sodeluje, so razlogi za pripravo knjige. Javnostim so želeli prikazati, da v restavraciji JB pri pripravi jedi uporabljajo le surovine najboljših pridelovalcev, zato je Bratovž s surovinami vsakega izmed dobaviteljev pripravil po dva avtorska recepta - enostavnejšega in zahtevnejšega.
Kot pravi Janez Bratovž, je vrhunska surovina temelj za vrhunsko kulinariko.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.