Družina Istenič foto: Mediaspeed / Aleksandar Domitrica.
Penin Istenič seveda ne bi bilo brez začetnika, legendarnega Janeza Isteniča, ki je s pridelavo penin po klasični metodi pričel v časih, ko smo za novo leto nazdravljali z gaziranimi vini, sladkanimi s sirupom. Njegovo vizionarsko vinarsko delo je v eno najbolj prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk razvil sin Miha Istenič, ki je poudaril, da so »penine kot lakasti čevlji, nikoli ne gredo povsem iz mode, le nove generacije se jih morajo naučiti ceniti.«
Tudi zato, da bi lahko učinkoviteje nagovorili nove ljubitelje penin, sta v petek štafetno palico iz rok dedka in očeta prevzela brata Mark in Nik Istenič, prvi inženir agronomije in tik pred magisterijem na hortikulturi, drugi pa tik pred magisterijem na ekonomiji. V naslednjih desetletjih bosta krmarila med popolnostjo klasik dedka Janeza in vrhunskimi eksperimenti očeta Mihe ter hkrati iskala svojo, mladostno pot naprej. Simpatična fanta sta polna načrtov, nekaj novosti so tako Isteničevi predstavili že v petek, med njimi tudi oblikovanje programa penin v tri celovite skupine – nefiltrirane penine z minimalno intervencijo in brez žvepla (No. 1, Rare, Cuvée Natura), klasične penine (Barbara, Gourmet Rose, Prestige…) in aromatizirane penine (Desiree).
»Penine Istenič so bile v marsičem prve, to si želiva ohranjati tudi v prihodnje. Morda bo zgodba šla v smer, ki bo povsem najina, saj bomo samo tako bomo lahko nadaljevali ta trend, da smo prvi. Morda kakšen poskus ne bo uspešen, ampak če uspeta eden ali dva, smo dosegli svoje,« pravi Mark Istenič, ki je zadnjih nekaj mesecev izkušnje nabiral v eni najboljših vinarn južne poloble Stefano Lubiana v Avstraliji, natančneje na Tasmaniji, kjer so ga vsako jutro v vinogradu pozdravili sladkosnedi kenguruji.
»Ponosen sem, da lahko tudi v tretji generaciji nadaljujemo družinsko tradicijo. To, da se lahko razvijamo naprej, je velik privilegij. Zavedava se, da naju čaka soočanje z izzivi zaradi klimatskih sprememb, a želiva ne glede na okoliščine stremeti k največji kakovosti ter ohranjati vizijo Penin Istenič še naprej,« pa je dejal Nik Istenič, ki se bo v večji meri posvečal marketingu in vodenju blagovne znamke.
Gostom, ki so se v Staro vas na Bizeljskem pripeljali iz vse Slovenije in okoliških držav, so Isteničevi predstavili tudi tri nove penine, h katerim so trije mladi chefi - Tomaž Bratovž (JB), Mojmir Šiftar (PEN Klub) in Zala Pungeršič (Masterchef 2023) – pripravili vsak po eno jed, ki se je odlično spajala z izbrano penino, v izvrstnih kombinacijah pa je uživalo tudi kar nekaj znanih obrazov. Isteniče pa je prišel pozdravit tudi Luka Jezeršek, član še ene uspešne slovenske družine, kjer so prav tako orali ledino na svojem področju in kjer prav tako gradijo domačo in mednarodno zgodbo. »Ker smo tudi sami šli skozi prehod generacij, vem, da je treba postaviti trdne temelje družinskemu sodelovanju. Pri nas smo to storili z družinsko ustavo in ponosen sem, da smo jo nedavno prvič po desetih letih potegnili na plano, pa še to le zato, ker se je vmes spremenila zakonodaja,« je odličen nasvet vsem, ki delujejo v družinskih podjetjih, podal Luka.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.