Kulinarika
 

Med številnimi Slovenci priljubljeno živilo praznuje že 50 let

8. 3. 2024; 14.52
Avtor: PR
SKP_1952
Pred petdeset leti, leta 1974 je Perutnina Ptuj prva na trg lansirala barjeno piščančjo klobaso POLI. To je bilo v tistem času prava inovacija, ki navdušuje še danes.

Vse od takrat pa do danes Poli ostaja zvesta najvišjim standardom kakovosti in originalni recepturi, udejanjanju strateških razvojnih usmeritev ter prepoznavni identiteti znamke, ki se odraža na vsakem koraku njenega delovanja. Poli razveseljuje svoje ljubitelje že v več kot 20 državah po vsem svetu, kar potrjuje njeno globalno priljubljenost. Moč blagovne znamke se odraža na prodajnih rezultatih, ki je v zadnjih desetih letih več kot podvojila vrednost prodaje.

David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj.

Rezultati razvojne strategije ekstenzije blagovne znamke Poli, ki so jo v Perutnini Ptuj začeli udejanjati od leta 2016 dalje in kontinuirano vlaganje v blagovno znamko se odražajo na moči blagovne znamke, ki se je okrepila v globalno prepoznavno blagovno znamko. Prodaja vseh izdelčnih kategorij blagovne znamke Poli je v letu 2023 dosega blizu 50 milijonov evrov. »Preplet tradicije in vlaganja v ohranjanje dolgoletnega zaupanja poslovnih partnerjev in potrošnikov, izdelčne inovacije s posluhom za potrebe današnjega življenjskega stila in prehrambnih navad ter vlaganje v marketing in trženje - vse to so dejavniki, ki prispevajo k temu, da je Poli že pet desetletij »top of mind« pri domačih potrošnikih ter ikonična blagovna znamka v regiji, svojo tržno pozicijo pa v zadnjih letih krepimo tudi na zahtevnih in visoko razvitih zahodnoevropskih trgih. Poli je danes globalno prepoznavna blagovna znamka, prisotna na več kot 20 tržiščih po vsem svetu.« je izpostavil mag. David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj.

Poli je prerasla sinonim piščančje posebne klobase št.1 v Evropi in je ustvarila družino priljubljenih izdelkov, s katerimi je osvojila številna srca ljubiteljev po vsem svetu - od Skandinavije do Sredozemlja, od ZDA do Združenih Arabskih Emiratov. V skladu z razvojno strategijo je Poli vstopila v številne nove kategorije: od piščančjih posebnih klobas Poli, do hrenovk (od leta 2016), šunk in šunkaric z izdelki Poli hammy (leta 2018), otroške linije Poli kids z zmanjšano vsebnostjo soli (leta 2021), paštet Poli pate (leta 2021), do t.i. convenience programa z izdelki Poli rolls in Poli pizza (leta 2022) in linije Poli green (leta 2023), s katero nagovarjajo tudi vse tiste, ki iz kakršnih koli razlogov iščejo kvalitetne in okusne alternativne vire beljakovin. Novost v letošnjem letu je izdelek Poli nuggets.

prejšnji članek
Kako spodbuditi izločanje hormonov sreče?
Zdravje
Kako spodbuditi izločanje hormonov sreče?
naslednji članek
Spoznajte trike, s katerimi bo rezano cvetje ostalo sveže
Življenjski slog
Spoznajte trike, s katerimi bo rezano cvetje ostalo sveže
#nasazenazenska
nasazenazenska

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.