Moda&Lepota
oglas
 

Vrhunski FREDDY na novi lokaciji z izjemno nakupovalno izkušnjo

18. 5. 2022; 13.10
Avtor: K.A.
Showroom Freddy

Showroom Freddy foto: Freddy

Ljubljana, 11. 05. 2022 - Blagovna znamka Freddy, ki se je pred kratkim preselila na novo lokacijo, na Rožičevo 14 v Domžale, predstavlja ekskluzivno nakupovalno izkušnjo za izbrane okuse ob spremljavi izbrane poletne kolekcije, nad katero so navdušene tudi modne poznavalke.

Showroom Freddy foto: Freddy

Freddy se je, skupaj z bogato ponudbo oblačil in modnih dodatkov za dame, pred kratkim preselil v večji Showroom, kjer na ogled predstavlja celotno kolekcijo.  

V novih prostorih vam bodo pri Freddyju postregli z dvema linijama, ki sta na ogled v ločenih razstavnih prostorih. Ponudba Freddy hlač vas bo pričakala v prvem delu, medtem ko bo športna kolekcija na voljo v drugem segmentu Showrooma. 

Freddy je po svetu Poznan predvsem zaradi edinstvene tehnologije WR. UP®, s katero je ustanovitelj Carlo Freddi želel povezati ženstvenost in tehnološke inovacije. Tako je nastal edinstven kos garderobe, ki seje neverjetne rezultate na mednarodnem tržišču.  

V svojo ponudbo dodajamo tudi ekskluzivno nakupovalno izkušnjo 

Skupaj s številnimi novostmi v novih prostorih Freddy ponuja tudi ekskluzivno nakupovalno izkušnjo, ki vam bo omogočila, da bo osebje v Showroomu na voljo samo vam. 

Nova ekskluzivna nakupovalna izkušnja vam tako nudi modno ekstazo, ki jo najdete na Rožičevi ulici 14 v Domžalah. 

FREDDY izkušnja novih razsežnosti za nove generacije

Freddyjevo novo modno doživetje so med prvimi izkusile vplivnice Tamara Simovič, Tjaša Kramarič, Ines Vidmar in lastnica lepotnega salona Blum, Martina Mlakar.

Ines Vidmar v Freddy kompletu foto: Freddy

Tamara Simovič navdušenja nad Freddyjem že več let ne skriva, enako mnenje pa ima o njem tudi udeleženka resničnostnega šova Survival, Ines Vidmar“Freddyja obožujem, ker je edinstven. Od drugih se razlikuje po sestavi tkani, po dodelanih šivih in po silikonskih oblogah, zaradi katerih hlače ostanejo točno tam, kjer morajo. Freddy me je tako navdušil z udobjem in šivi, ki oblikujejo zadnjico zaradi katerih se vsaka ženska počuti lepo in seksi,” pove simpatična športna mamica. 

Tjaša Kramarič in Martina Mlakar v Freddy kompletu foto: Freddy

Martina Mlakar, lastnica lepotnega salona Blum, pravi, da je s Freddyjem spet začutila tisto, kar mora čutiti vsaka ženska. “To so oblačila, v katerih se počutim ultra samozavestno in na splošno odlično v svoji koži. Velika prednost Freddyja pred ostalimi je, da naredi z žensko postavo vse, kar mora! Stisne in oprime na predelih kjer je to potrebno, in vse male in malo manj male ritke dvigne in jih naredi ‘sočne’,” se zasmeji Martina. “Freddy me je najbolj navdušil s svojo vsestranskostjo. Čisto za vse priložnosti sem lahko v Freddyju in vem, da bom vedno dobro zgledala. Moja ‘naj naj’ kolekcija je klasik z visokim pasom iz d.i.w.o. materiala, ker je tako zelo vsestranska. Res jih lahko nosim vedno in povsod. Za v službo, za dirkanje z otroci in za ‘ta nobl’.”

Sanjskega moškega sicer ni omrežila, je pa zato udeleženko šova Tjašo Kramarič osvojil Freddy. “Meni osebno je najbolj pisana na kožo kolekcija za šport in prosti čas. Rada uživam s prijatelji in nosim bolj sproščena oblačila, obenem pa mi Freddy dovoljuje, da sem zraven še urejena. Moj najljubši kos pa je – zanimivo – blazer, kljub temu da je Freddy najbolj znan po svojih hlačah.”

Tjaša Kramarič v Freddy kompletu foto: Freddy

O Freddyju

“Ko sem bil star 19, sem želel ustvariti nekaj svojega. Ustanovil sem lastno podjetje in uporabil svoj priimek, zamenjal sem le "I" v "Y", da bi zvenelo bolj mednarodno.” Carlo Freddi

Tako se je začelo leta 1976. Podjetje FREDDY je bilo sprva usmerjeno v proizvodnjo copat za športno ritmično gimnastiko ter copat za balet. Kmalu pa je podjetje postalo znano predvsem po proizvodni oblačil za ples in fitnes. Kolekcije, znane pod imenom The Art of Movement, so pustile svoj pečat na področju športa in mode. Tako so nastala tudi številna sponzorstva in partnerstva s pomembnimi mednarodnimi institucijami, kot so Teatro alla Scala di Milano, Accademia del Teatro alla Scala in The Royal Ballet London. Freddy pa je postal tudi uradni pokrovitelj in opremljevalec italijanske ekipe poletnih olimpijskih iger v Pekingu leta 2009, ekipe mediteranskih iger v Pescari leta 2009 in ekipe zimskih olimpijskih iger v Vancouveru leta 2010.

Najpomembnejši projekt, pod katerega se je podpisal Carlo Freddi, pa je zagotovo tehnologija WR. UP®, s katero je Freddi želel povezati ženstvenost in tehnološke inovacije. Tako je nastal edinstven kos garderobe, ki seje neverjetne rezultate na mednarodnem tržišču.  

Danes je Freddy prisoten že v več kot 50 državah po svetu. Inovacije in nenehno strmenje k iskanju novih izzivov so bile in ostajajo osnovno vodilo v podjetju FREDDY, zato bomo vsako leto del novih idej in novih proizvodov, s katerimi Vas bomo razveseljevali.

Podjetje MODUM d.o.o. je blagovno znamko FREDDY sprejelo z velikim navdušenjem, zato so leta 2016 postali generalni zastopnik in uvoznik oblačil FREDDY za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo, BIH in Črno Goro.

prejšnji članek
Ste vedeli? S pepelom nad listne uši in umazane avtomobilske luči
Zdravje
Ste vedeli? S pepelom nad listne uši in umazane avtomobilske luči
naslednji članek
Je več klopov zaradi dežja? Močno so aktivni in lačni ne glede na vreme ...
Zdravje
Je več klopov zaradi dežja? Močno so aktivni in lačni ne glede na vreme ...

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.