Klavdija Zakrajšek foto: Osebni arhiv
Kdaj se je začela ljubezen do nohtov, kozmetike, ustvarjanja ...?
Vse skupaj se je začelo že pred 12 ali 13 leti. Najprej sem začela kot nohtna stilistka, nato sem odprla svoj salon. Pred štiri leti sem postala uvoznica za neko švedsko znamko, pred dvema letoma, skoraj tremi, pa sem prišla na idejo, da bi ustvarila svojo znamko Divine nails. Sicer pa že od malih nog. Že pri treh letih sem vedela, da se želim ukvarjati z nohti in pri tem je tudi ostalo.
»Dejansko so me vsi 100-odstotno spodbudili in ko imaš za sabo takšno podporo, sploh ne razmišljaš, samo greš.«
Kdaj se je začelo vaše izobraževanje na tem področju?
Ko sem začela obiskovati srednjo šolo, sem se začela tudi bolj poglabljati. V tistih časih sicer v Sloveniji ni bilo na voljo veliko tečajev. Vse skupaj je bilo še v razvoju. V zadnjih desetih letih pa se je vse skupaj zelo izboljšalo, tako materiali kot izobraževanja, saj jih je veliko več na voljo. Takrat sem bila v večini bolj samouk in sem razvila tudi svoje tehnike. Tečajev je bilo malo in bili so zelo dragi. Mami mi je kupila začetni paket, pa sem doma kar sama malo poskušala. Ob paketu sem dobila nek CD s pravilnimi postopki, nekaj s pomočjo YouTuba, potem pa preizkušaš. Seveda pa sem naredila glavni oziroma osnovni tečaj.
Nam lahko poveste malce več o svoji blagovni znamki in kaj ste v njo vključili?
Vključila sem celotno linijo za permanentno lakiranje kot tudi za gel in akril lakiranje. Kar pomeni, da ponujamo vse za izdelavo nohtov. V osnovi gre za različne sisteme. Permanentno lakiranje, čemur nekateri rečejo gelish lakiranje, pomeni, da se lak nanese na naravne nohte, s čimer naraven noht postane močnejši. Pri gel in akril gelu pa gre za podaljševanje in bolj zahtevne tehnike, grajeno oblikovanje. Močno pa se je razvilo tudi permanentno lakiranje in se lahko tudi znotraj tega z različnimi gradilnimi bazami veliko oblikuje. Tudi če imate poškodovane, mehkejše nohte, se lahko že s permanentnim lakiranjem, gradilnimi bazami, obdrži določena dolžina.
Kako je kakovost nohta pogojena s tem, kako dolgo bo takšno lakiranje obstalo?
Pred leti smo takšne nohte še reševali z gel in akril geli, ker gre za močnejše sisteme. Vseeno pa so gradilne baze več ali manj primerne tudi za problematične nohte in se danes lahko naredi že veliko tudi z mehkejšimi ali mastnimi nohti.
Ponudba je dostopna tudi v drogerijah – kako gledate na to. Je to pozitivno, če sami delamo doma, ali si lahko nohte dejansko še bolj poškodujemo?
V resnici gre za velik problem, s katerim se soočamo. Veliko nas kontaktira in povedo, da so poskušali doma in da imajo zdaj zaradi slabega materiala uničene nohte. Kar ni čisto res. Velika razlika je v materialu v drogerijah in za profesionalno rabo, kamor se uvršča Divine nails in se pozna razlika tudi v obstojnosti. Vseeno pa je težava predvsem v pripravi nohta za nanos laka. Kamor je vključeno tudi piljenje oziroma matiranje nohtne ploščice naravnega nohta. Tu nastane težava, ker tisti, ki ne vedo, kako se to pravilno počne, večinoma prepilijo nohte in nato nanesejo material. Ko se ta odstrani, je noht poškodovan in avtomatsko krivijo material, kar pa ni nujno res. Sama sicer materiala v drogeriji ne poznam, za svojo znamko pa lahko povem, da gre za vrhunske materiale. Ob pravilni uporabi, pripravi nohta in znanju, ki ga potrebuješ, je nemogoče, da se uničijo naravni nohti.
Vaše znamke torej v drogeriji ne moremo kupiti?
Težava je v nepoznavanju postopkov. Zato smo se pri Divine nails odločili, da bo prodaja možna strogo za profesionalno uporabo. Torej, če želite delati z Divine nails, potrebujete ali kozmetično šolo, ali tečaj ... Neko osnovno znanje mora biti dokazljivo. Tudi na spletni strani morajo naložiti fotografijo certifikata, spričevala ...
Če se vrnemo k vaši zgodbi – od kod ideja za lastno znamko?
Razlogov je več. Ena stvar je ta, da ko sem se lotila vsega skupaj, sem mislila, da bo zadeva dosti bolj enostavna. Želela sem si ustvariti znamko, ki bo vrhunske kakovosti in bo ponujala vse za nohte in da se bo v njej našlo za vsako nohtno stilistko nekaj. V Sloveniji še ni bilo znamke, ki bi ponujala vse za manikiro. Hkrati pa sem imela željo po višji stopnički – kaj lahko dosežem in česa sem sposobna. Po tehtnem razmisleku, ki je trajal kar nekaj časa, sem se odločila oziroma opogumila ob podpori ekipe in družine, da sem to sposobna narediti.
Za vsem skupaj pa je tudi veliko dela in raziskovanja ...
Tako je. Že samo raziskovanje vzame tudi po več mesecev. Preden gre material v prodajo je potrebno tudi temeljito testiranje, saj se stranka vrne enkrat na mesec, šele po več uporabah pa vidiš, kako se material obnaša na različnih tipih nohtov. Na več področjih se je bilo treba izobraziti, razumeti moraš kemijo, kakšne sestavine so primerne za kakšen noht ... Čaka pa nas še veliko dela. Veliko materiala je še treba razviti in ga dati v prodajo.
Kako so vas sprejeli v slovenskih salonih?
Kot uvoznico so me poznali že prej, a moram priznati, da sem mislila, da bodo preizkusili z večjo zadržanostjo. Dejansko pa so takoj zaupali in ni bilo oklevanja. Ko so izvedeli, da prihaja slovenska znamka in da smo mi za njo, je bilo vse skupaj precej neučakano.
Imate zdaj več sodelovanj?
Načeloma ja, saj smo bili prej omejeni samo na Slovenijo, zdaj pa prodajamo po celotni Evropi, predvsem na Hrvaškem.
Kaj vas je pri celotni zgodbi najbolj presenetilo, kaj je mogoče predstavljalo največji izziv?
Že med razvojem sem videla, koliko dela, financ in časa je treba v vse skupaj vložiti. Zdaj, ko že dobro leto poslujemo, pa vidim, koliko več dela je, kot če si samo uvoznik. Precej več dela je, tudi odgovornost je celotna na tebi, vse, kar izdamo v prodajo, je odgovornost na nas. Je pa dobro, saj lahko sami odločamo, kaj gre v prodajo, kakšne barve bodo ...
Vaša prva in osnovna strast pa je bilo stiliranje nohtov – koliko je v Sloveniji povpraševanja po ekstremnem podaljševanju in stiliranju?
Odvisno. V klasičnih salonih je veliko povpraševanja po klasičnih dolžinah. Sama pa sem znana po teh ekstremnih dolžinah in če nekdo to želi, se po navadi obrne name. Povpraševanja je veliko, tudi po izobraževanju, saj je tehnika drugačna, težja.
Kako zdaj poslovni svet kombinirate s pripravo izobraževanj?
Seveda je manj časa za izobraževanja, vendar se trudim po najboljših močeh. Zdaj se bo to spet malo povečalo tudi z novimi programi in tehnikami, ko smo z Divine nails nekako uvedli. Seveda pa nudimo tudi izobraževanja, ki si želijo uporabljati našo linijo, da razložim sistem in svoja priporočila za uporabo.
»Stranke zelo rade podprejo slovensko znamko. Pozitivno sem bila presenečena nad podporo s strani slovenskih nohtnih stilistk. Rade podprejo, tudi zato, ker gre za slovensko znamko.«
Kakšen je bil odziv bližnjih, ko ste se odločili stopiti na tako veliko samostojno podjetniško pot?
Projekt je bil precej večji, kot smo se vsi skupaj sploh zavedali. Ni pa bilo nikogar, ne v ekipi ne v družini, ki bi mi rekel, naj raje še malo počakam in premislim. Dejansko so me vsi 100-odstotno spodbudili in ko imaš takšno podporo za sabo, sploh ne razmišljaš, samo greš. Brez njihove pomoči seveda ne bi šlo, če imaš ljudi okoli sebe, ki ti svetujejo, pomagajo, ki ti res želijo dobro, je vse skupaj lažje.
Ste zelo mladi, a imate hkrati zelo dolgo kariero. Kako znotraj tega poslovnega sveta najdete sprostitev?
Moja druga strast je v resnici petje, ki ga imam bolj za hobi. Tja se umaknem, ko rabim malo miru. Glasba, igranje klavirja in kitare pa je nekaj za zraven, kolikor mi dopušča čas.
Kakšne nohte pa si najraje privoščite sami?
Zelo rada bi imela resnično dolge. Rada imam stiletto obliko, zelo špičasta, no, dokler se nisem želela še bolj posvetiti igranju klavirja in kitare. Dolgi nohti in igranje inštrumenta žal ne gredo skupaj. Si jih pa vsake toliko časa še vedno privoščim.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.