Teja Jeglič, Matjaž Kumelj foto: Mediaspeed
Tokratna predstavitev modne kolekcije je bila drugačna in kreativna, predvsem pa v skladu s prostorom, kjer je potekala. Šlo je za galerijsko predstavitev, obleke pa so "zaživele" kar na plakatih. Na ta način je H&M predstavil izjemen potencial bolj krožnih oblikovalskih strategij in tkanin. Razstava kolekcije je nastala v sodelovanju s hrvaško umetnico Ivano Mrčela, ki je s svojo ustvarjalno noto poskrbela za drugačno predstavitev prihajajoče kolekcije.
Vsako oblačilo izziva vizualne stereotipe, povezane s trajnostno modo, tako da ujame razkošen duh visoke mode, občutek mladostne živahnosti in optimizma. Kolekcijo, ki obsega ženska in moška oblačila ter dodatke, zaznamuje dinamično sodelovanje s stilistom Ibom Kamaro, ki je oblikoval tako stil kot kampanjo ter kot kreativni svetovalec za kolekcijo tesno sodeloval z oblikovalsko ekipo H&M.
Kolekcija, ki se poklanja veselju oblačenja, je prepričala tudi modno navdušenko Tjašo Kokalj Jerala, z izbranimi kosi pa navdušila ustvarjalca spletnih vsebin Jana Macarola Vrabca. Galerija Edvard v Ljubljani se je za to priložnost odela v rdeče barve in postregla z najnovejšimi modnimi zgodbami.
Zgodba o krožnem oblikovanju inovacij je najnovejši dodatek k H&M-ovim zgodbam o inovacijah, prelomni novi trajnostni pobudi, ki se osredotoča na napredne ideje in inovativne izdelke. Z zgodbami o inovacijah lahko H&M pokaže, kako je lahko podjetje v ospredju sprememb v svetu mode. Kolekcijo zaznamuje uvedba Circulatorja, H&M-ovega orodja za krožno oblikovanje. Njegov namen je pomagati H&M-ovim ekipam pri ustvarjanju izdelkov, primernih za krožno gospodarstvo, in je najnovejši korak v prizadevanju podjetja, da uvede nove načine razmišljanja o dolgoživosti oblačil z eksperimentiranjem, dialogom, spraševanjem in preizkušanjem.
Vsak kos v kolekciji je bil ustvarjen z namenom maksimiranja uporabe in recikliranja. Kosi so vsestranski, izdelani za večkratno uporabo; prevelike blazerje lahko nosite tudi kot obleke, naramnice lahko spremenijo prileganje srajce ali plašča, hlače lahko razširite s pomočjo nastavljivih zadrg, večerna obleka je oblikovana kot dvodelna obleka, s čimer se poveča njena vsestranskost in uporabnost – kot top in krilo je lahko nosite ločeno za več priložnosti. To so kosi, ki jih je treba ceniti in deliti ter sčasoma posredovati naprej. Izpostavljajo nov način razmišljanja o odgovornosti prodajalca, ki se nadaljuje še dolgo po tem, ko je oblačilo prodano kupcu. Oblikovalska ekipa zato ni upoštevala le videza vsakega kosa, temveč tudi dekonstrukcijo - način, na katerega je mogoče kose prilagoditi za večjo ponovno uporabo ali razstaviti za ponovno kroženje; od tod tudi uporaba novosti, kot je razgradljiva nit. Drugi poudarek je bil na izdelavi predmetov samo iz enega materiala, monovlaken, da bi omogočili lažje recikliranje. V skladu z etosom delitve in ponovne uporabe si lahko kose iz te kolekcije izposodite v izbranih trgovinah H&M v Berlinu, Stockholmu in Amsterdamu.
"Ko govorite o krožnosti, si ljudje v mislih ustvarijo predstavo. Z Zgodbo o krožnem oblikovanju inovacij smo želeli pokazati, da je mogoče ustvariti svetlo in modno osredotočeno kolekcijo, ki je zasnovana z mislijo na krožnost. Želeli smo pokazati nove možnosti in ponuditi nekaj, kar vzbuja upanje," je povedala Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M.
Kolekcija bo na voljo na spletnem mestu www.hm.com od četrtka, 9. decembra dalje.
Danica Lovenjak foto: Mediaspeed
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.