Nova predsednica republike Nataša Pirc Musar
Svet24.si

Tudi Nataša Pirc Musar podpira Pahorja

občina-ruše, urška-repolusk
Necenzurirano

Policija preiskuje, kako je štajerska občina parcele na smučišču prodajala prijateljem

njena.si
njena.si njena.si
Moda&Lepota
 

Znani obrazi navdušeni nad inovativno predstavitvijo modne kolekcije

7. 12. 2021; 07.00
Avtor: C.U.
Teja Jeglič, Matjaž Kumelj

Teja Jeglič, Matjaž Kumelj foto: Mediaspeed

V Galeriji Edvard je modna hiša H&M pretekli teden predstavila vrhunsko kolekcijo, s katero nadaljuje z raziskovanjem krožnosti, hkrati pa predstavlja poklon veselju oblačenja.

Tokratna predstavitev modne kolekcije je bila drugačna in kreativna, predvsem pa v skladu s prostorom, kjer je potekala. Šlo je za galerijsko predstavitev, obleke pa so "zaživele" kar na plakatih. Na ta način je H&M predstavil izjemen potencial bolj krožnih oblikovalskih strategij in tkanin. Razstava kolekcije je nastala v sodelovanju s hrvaško umetnico Ivano Mrčela, ki je s svojo ustvarjalno noto poskrbela za drugačno predstavitev prihajajoče kolekcije.

H&M v Galeriji Edvard foto: Mediaspeed

H&M v Galeriji Edvard foto: Mediaspeed

Vsako oblačilo izziva vizualne stereotipe, povezane s trajnostno modo, tako da ujame razkošen duh visoke mode, občutek mladostne živahnosti in optimizma. Kolekcijo, ki obsega ženska in moška oblačila ter dodatke, zaznamuje dinamično sodelovanje s stilistom Ibom Kamaro, ki je oblikoval tako stil kot kampanjo ter kot kreativni svetovalec za kolekcijo tesno sodeloval z oblikovalsko ekipo H&M.

Kolekcija, ki se poklanja veselju oblačenja, je prepričala tudi modno navdušenko Tjašo Kokalj Jerala, z izbranimi kosi pa navdušila ustvarjalca spletnih vsebin Jana Macarola Vrabca. Galerija Edvard v Ljubljani se je za to priložnost odela v rdeče barve in postregla z najnovejšimi modnimi zgodbami.

Jan Macarol foto: Mediaspeed

Tjaša Kokalj Jerala foto: Mediaspeed

Zgodba o krožnem oblikovanju inovacij je najnovejši dodatek k H&M-ovim zgodbam o inovacijah, prelomni novi trajnostni pobudi, ki se osredotoča na napredne ideje in inovativne izdelke. Z zgodbami o inovacijah lahko H&M pokaže, kako je lahko podjetje v ospredju sprememb v svetu mode. Kolekcijo zaznamuje uvedba Circulatorja, H&M-ovega orodja za krožno oblikovanje. Njegov namen je pomagati H&M-ovim ekipam pri ustvarjanju izdelkov, primernih za krožno gospodarstvo, in je najnovejši korak v prizadevanju podjetja, da uvede nove načine razmišljanja o dolgoživosti oblačil z eksperimentiranjem, dialogom, spraševanjem in preizkušanjem.

Vsak kos v kolekciji je bil ustvarjen z namenom maksimiranja uporabe in recikliranja. Kosi so vsestranski, izdelani za večkratno uporabo; prevelike blazerje lahko nosite tudi kot obleke, naramnice lahko spremenijo prileganje srajce ali plašča, hlače lahko razširite s pomočjo nastavljivih zadrg, večerna obleka je oblikovana kot dvodelna obleka, s čimer se poveča njena vsestranskost in uporabnost – kot top in krilo je lahko nosite ločeno za več priložnosti. To so kosi, ki jih je treba ceniti in deliti ter sčasoma posredovati naprej. Izpostavljajo nov način razmišljanja o odgovornosti prodajalca, ki se nadaljuje še dolgo po tem, ko je oblačilo prodano kupcu. Oblikovalska ekipa zato ni upoštevala le videza vsakega kosa, temveč tudi dekonstrukcijo - način, na katerega je mogoče kose prilagoditi za večjo ponovno uporabo ali razstaviti za ponovno kroženje; od tod tudi uporaba novosti, kot je razgradljiva nit. Drugi poudarek je bil na izdelavi predmetov samo iz enega materiala, monovlaken, da bi omogočili lažje recikliranje. V skladu z etosom delitve in ponovne uporabe si lahko kose iz te kolekcije izposodite v izbranih trgovinah H&M v Berlinu, Stockholmu in Amsterdamu.

Katarina Benček foto: Mediaspeed

Oblikovalka torbic Teja Jeglič foto: Mediaspeed

"Ko govorite o krožnosti, si ljudje v mislih ustvarijo predstavo. Z Zgodbo o krožnem oblikovanju inovacij smo želeli pokazati, da je mogoče ustvariti svetlo in modno osredotočeno kolekcijo, ki je zasnovana z mislijo na krožnost. Želeli smo pokazati nove možnosti in ponuditi nekaj, kar vzbuja upanje," je povedala Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M.

Kolekcija bo na voljo na spletnem mestu www.hm.com od četrtka, 9. decembra dalje.

Danica Lovenjak

Danica Lovenjak foto: Mediaspeed

prejšnji članek
Fotografija slovenskega fotografa postala motiv prestižne znamke
Moda&Lepota
Fotografija slovenskega fotografa postala motiv prestižne znamke
naslednji članek
Slovenka v družbi ene izmed najbolj vročih zvezdnic
Svet slavnih
Slovenka v družbi ene izmed najbolj vročih zvezdnic
#obraziavenija
obraziavenija