Kmetija foto: POP TV
Pravzaprav nič, saj potrebe po pozornosti gledalcev ni mogoče zajeziti. Medtem ko se posamezniki niti ne zavedajo posledic svojih dejanj, lahko ustvarjalci zgolj skomignejo z rameni. »Kar se tiče razkritja zmagovalca Kmetije na družbenih omrežjih, nimamo posebnih ukrepov. Zavedamo se, da ima kar nekaj gledalcev tudi VOYO naročnino, zato jim težko rečemo, da ne smejo objavljati ali komentirati. Če uporabijo naš material, ga lahko edino odstranimo,« pojasnjujejo na POP TV, kjer si želijo, da bi se dogovorov o razglasitvah razpletov v resničnostnih šovih držali vsaj mediji. Slednjega se običajno žal držimo le redki, kar pušča predvsem grenak priokus, saj so v prednosti tisti, ki se požvižgajo na prošnje, dogovore in pravila …
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.