Severni sij, slovenj gradec

Foto: Včerajšnji severni sij zopet viden tudi iz Slovenije

1687541884-dsc07123-1687541751687
Necenzurirano

Za Panvito nihče ne prižiga kresov

njena.si
njena.si njena.si
Resničnostni šovi

Tako na dopustu uživa strokovnjakinja Poroke na prvi pogled

26. 7. 2022; 07.00
Avtor: Vesna Meško
milena

Milena Pleško foto: edit: njena.si

Milena Pleško uživa v poletnih dneh in se prepušča morskim dogodivščinam. Strokovnjakinja eksperimenta Poroka na prvi pogled je tako navdušena nad križarjenjem, da se ji je utrnila zanimiva ideja.

Milena Pleško pravkar uživa na Korčuli na drugem delu dopusta, čeprav ji v misli še vedno uhaja spomin na prvi del dopustovanja, ki ga je okusila v začetku poletja. Z mamo, sinom in hčerko jo je namreč mahnila na nepozabno križarjenje, ki ji je dalo idejo za novo poslovno priložnost.

Milena Pleško in mama foto: Osebni arhiv

»Vsako leto se takoj po zadnjem šolskem dnevu odpravimo na prvi del počitnic, saj je junij meni najbolj čudovit, ni prevroče in dnevi so najlepši ker so najdaljši. Letos smo se z mamo in mojima najstnikoma že drugič odpravili na Križarjenje otokih po Dalmatinskih otokih z mini Križarko. Čudovito je, ker je ravno prav velika, da nudi prijetno udobje in ni preveč gneče, ima bazen in jakuzzi, a je prav tako ravno prav  majhna, da se lahko ustavi v večini prelepih jadranskih zalivov. Vsak dan smo imeli  možnost raziskovanja novih dalmatinskih mest in  kopanja v prelepih zalivih s kristalno modro vodo. Letos smo obiskali Hvar, Brač, Vis, Korčulo, in tudi oddaljeno Lastovo in Mljet. Spoznavali nove ljudi in kulture, videli smo delfine in uživali v morskih dobrotah izpod peke,« je za njena.si pojasnila Milena in nadaljevala, da se je zaradi navdušenja nad križarjenjem odločila pripraviti Križarjenje za same in samske z Mileno Pleško, ki ga bodo izvedli letos septembra. »Tako bomo med uživanjem tudi minglali, se družili in učili o odnosih. Zato je to priložnost tako za same, samske kot tudi za pare.«

Milena je nad križarjenjem navdušena foto: Osebni arhiv

Pa drugi del počitnic? S kom uživa na Korčuli? »Drugi del počitnic vedno preživimo z bratovo družino. Najamemo vilo z bazenom ob morju in uživamo v družbi naših najstnikov, na vodnih skuterjih, supih, kolesarjenju, najamemo čoln, se potapljamo in izvajamo razne izzive na bazenu. Zvečer pa odigramo kakšno družabno igro, predvsem activity prinese veliko smeha in zabave,« razloži strokovnjakinja za oblikovanje partnerstev, ki je tudi na dopustu zelo aktivna in z mislimi pri svojem delu, ki je hkrati tudi njeno poslanstvo.

Milena Pleško foto: Osebni arhiv

»Dan začnem zgodaj, ob 5. uri zjutraj vstanem, odtečem 10 km, potem zaplavam in sem pripravljena za dobro kavo in nov lep dan. Čeprav je dopust namenjen počitku in odklopu, z veseljem tudi delam. Vsak letni čas je lep za povezovanje in spoznavanje ljudi, a poletje s svojim morskim melosom je meni posebej pri srcu, zato si želim povezati kar največ parov, da bi lahko uživali v tem romantičnem času,« razloži Pleškova, ki drugim z največjim veseljem pomaga z nasveti pri poletnih romancah.

Milena Pleško z mamo, hčerko in sinom foto: Osebni arhiv

Večerna romanca foto: Osebni arhiv

prejšnji članek
Franko Bajc sam skočil iz letala
Svet slavnih
naslednji članek
To je najslabša lastnost nebesnega znamenja 'lev'