Resničnostni šovi
oglas
 

Sanjski moški prišel do milijona

6. 7. 2021; 11.00
Avtor: K.M.
gregor-čeglaj, sanjski-moški

Gregor Čeglaj, Sanjski moški foto: POP TV

Šova Sanjski moški je tudi uradno konec, a se prah zagotovo še ni polegel.

Resničnostni šov Sanjski moški je bil to pomlad ena najbolj opevanih pogovornih tem v Sloveniji. Poleg visoke televizijske gledanosti je šov pritegnil tudi na VOYO, kjer je imel več kot milijon ogledov.

To je bil najbolj gledan šov na VOYO vseh časov, vsaj eno epizodo si je ogledalo 60 odstotkov VOYO naročnikov. Ob tem je zanimiv še podatek, da si je kar 91 odstotkov gledalcev epizodo ogledalo en dan pred predvajanjem na televiziji. Najbolj gledana oddaja je bila 22. maja, ko je imel Gregor romantičen zmenek v bazenu z Anjo. To je bil najbolj gledan šov v predogledu na VOYO, tako da je zdaj jasno, da gledalci radi pogledajo v čarobno kroglo, da vidijo v ljubezensko prihodnost.
So pa gledalci obsedeli tudi pred televizijskimi zasloni. Najbolj gledana oddaja je bila na sporedu 16. maja, ko je dosegla rating 16,4 odstotka, med ženskim občinstvom celo 21,7 odstotka.

*Vir: AGB Nielsen Media Research 22. maj, 4. julij, 2021, ciljna skupina: 18–54 let; delež gledalcev v živo in z zamikom na isti dan.
prejšnji članek
Masterchefovci navdušili na festivalu testenin
Resničnostni šovi
Masterchefovci navdušili na festivalu testenin
naslednji članek
Nova KBM tudi letos na Festivalu Lent poskrbela za izviren poletni večer
Svet slavnih
Nova KBM tudi letos na Festivalu Lent poskrbela za izviren poletni večer

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.