kolo, kolesar, tovornjak, splošna, simbolična Svet24.si

Groza na Glavarjevi cesti v Komendi

foto Monika Vranič 2 Svet24.si

FOTO: 25-letna Monika odšla peš od doma in ...

hitri test, keele, študenti Svet24.si

V študentsko leto s pogojem PCT

karl erjavec pl 5 Reporter.si

Erjavec za uničenje Desusa krivi poslance, ...

matej tonin oklepnik tank tw mors Necenzurirano

Od ZDA za 30 milijonov kupili oklepnike, ki so ...

uroš-bilban, ljubezen-po-domače Njena.si

Uroš iz Ljubezen po domače: Nisem tak, kot sem ...

sveca Ekipa24.si

Tragično: v grozljivi prometni nesreči je ...

Kako telovadijo Viktorijini angelčki?
| R. P.

Kako telovadijo Viktorijini angelčki?

Manekenke, ki jih občudujemo, ko se po brveh sprehajajo v najnovejših kosih spodnjega perila Victoria’s Secret, morajo za lepe obline ravno tako ali še bolj garati kot me, druge ženske.

Manekenke, ki jih občudujemo, ko se po brveh sprehajajo v najnovejših kosih spodnjega perila Victoria’s Secret, morajo za lepe obline ravno tako ali še bolj garati kot me, druge ženske. Nagnjenost k vitki postavi jim je bila morda res položena v zibelko, a če telo želijo ohraniti kar najbolj seksi in zapeljivo - kot se za razkazovanje v spodnjicah in modrčkih od njih zahteva - je telovadba nujna. Poglejmo, katere športne aktivnosti so jim najljubše.

Candice Swanepoel

Candice Swanepoel je ena najboljših manekenk na svetu in ni nenavadno, da je na zadnji reviji Victoria’s Secret ravno ona nosila najdražji modrček, vreden kar 10 milijonov ameriških dolarjev. 25-letnica za lepo postavo izvaja jogo in fotografije s treningov pogosto objavlja na Instagramu. Južnoafriška lepotica ima tudi osebnega trenerja Justina Gelbanda, ki jo navadno muči s kickboksom, preskakovanjem kolebnice in dviganjem uteži. Pogosto si uteži namesti okoli gležnjev, saj s tem pridobiva gibčnost, ravnotežje in mišično koordinacijo.

Nasvet: Skačite s kolebnico kot Candice in razveselile se boste vitkih nog. Večina sicer pozna le klasično skakanje s kolebnico - s sonožnimi ali izmeničnimi odrivi. Tako skakanje lahko kaj hitro postane dolgočasno. Popestrite ga z različnimi tehnikami skakanja, kot so:

POSKOKI S KOLENI VISOKO - Kolena vsakič dvignite čim višje k prsim. 

S hitrim tempom postane ta vaja zelo zahtevna.

SONOŽNI SKOKI VSTRAN - Med vsakim obratom kolebnice skočite s sonožnim odrivom enkrat v desno, drugič v levo stran.

X-POSKOKI - Med vsakim obratom kolebnice se z obema nogama odrinite s tal. Pri vsakem drugem poskoku noge v zraku prekrižajte. Enkrat je spredaj prekrižana desna, drugič leva noga. 

Alessandra Ambrosio

Alessandra Ambrosio ima dva otroka, vendar ob pogledu na njeno vitko telo tega ne bi nikoli ugotovili. 32-letnica je privrženka pilatesa, ki ji pomaga ohranjati prožnost in vztrajnost, svoje pa naredi še dieta z zdravimi sokovi, na katero Ambrosieva prisega že nekaj let. Poleg tega ji je všeč tudi brazilska vadba capoeira, ki jo priporoča vsem. Capoeira je zmes bojevanja, plesa, glasbe, igre, ljudskega izročila. Razpoznavna je po spretnih gibih, akrobacijah, ki izboljšujejo koordinacijo in motoriko celotnega telesa. Glavna lastnost capoeire je spremljava glasbe (igranje inštrumentov in petje) ter dejstvo, da pri tej vrsti vadbe ni fizičnega kontakta z drugimi udeleženci vadbe.

Nasvet: Capoeira je popularna tudi v Sloveniji. Vadbe potekajo v vseh večjih krajih. Preizkusite! 

Alessandra Ambrosio za svojo zadnjico pridno telovadi.

Erin Heatherton

Erin Heatherton pred modno revijo vadi še posebej intenzivno. »Moj trening se vedno spreminja, saj se tudi telo sčasoma spreminja. Od nekdaj sem se rada ukvarjala s športom in imam tudi atletski tip postave. V zadnjem času sem navdušena nad baletom in vadbo z elastičnim trakom. Tek pa mi ni pri srcu, veliko raje ga nadomestim s hitro hojo, pri čemer pazim, da uporabljam predvsem zadnjične mišice in ne stegenskih, saj nočem pretirano mišičastih nog,« razlaga lepotica. Ob tem še pove, da popije veliko tople vode z ingverjem, limoninim sokom in kajenskim poprom, kar naj bi delovalo očiščevalno na celotno telo.

Nasvet: Prebudite tudi vi baletko v sebi. Pomagajte si z naslednjima vajama:

1. Postavite se ob stol. Naslonjala se oprimite z obema rokama, noge naj bodo v širini bokov, stopala pa obrnjena navzven v kotu 45 stopinj. Stopite na prste. V tem položaju se počasi spustite v počep. Ko se dvigate v izhodiščni položaj, napnite notranje stegenske mišice. 20 ponovitev.

2. Še vedno se držite stola, tokrat samo z desno roko. Levo nogo dvignite v pravi kot in iztegnite nazaj, desno roko pa naprej (ste v položaju lastovke, kar je izhodiščni položaj). Zdaj dvignite levo roko navzgor, medtem ko levo nogo rahlo pokrčite. To je baletni položaj, imenovan arabeska. 20 ponovitev na vsako stran.