Svet slavnih
 

Cigansko razmišljanje Miše Molk

2. 7. 2018; 17.00
Avtor: Eva Jandl, Vklop
miša molk

Miša Molk: Mediji danes delujejo interaktivno, ne pa da ljudje pripadamo posameznim uredništvom in pika. foto: Revija Vklop

Televizijska voditeljica Miša Molk o pogovorni oddaji Z Mišo, podkastu Govori molk, uredniku razvedrilnega programa na TV Slovenija, Ladu Bizovičarju in Petru Polesu.

Še vedno velja za prvo damo nacionalne televizije, čeprav je bila vrsto let brez oddaje. Zdaj se z Mišo Molk mesečno srečujemo v oddaji Z Mišo, ob tem pa sledi sodobnim informacijskim kanalom in ustvarja še podkast Govori molk. Zabavna in hkrati strokovna sogovornica o medijih danes razmišlja krožno, ne linearno, kot pravi sama, prav tako pa se veseli morebitnih sprememb v razvedrilnem programu, ki je dobil novega urednika.

Vaša oddaja Z Mišo se je iz intime ljubljanskega gradu preselila v studio. Je zaradi tega oddaja kaj drugačna?


Tudi scena v studiu zaradi intimne postavitve ponuja tako gostu kot meni varno zavetje in podpira zaupanje. Oddaje ne krajšamo, ne montiramo, kar še dodatno vpliva na spontanost odzivanja.

Oddaja Z Mišo je na sporedu enkrat mesečno ob nedeljah zvečer, je to dober termin za pogovorno oddajo? Pa goste, jih izbirate sami; kakšni vas še posebej fascinirajo?
Termini predvajanja se prevečkrat spreminjajo, kar za gledalke in gledalce ni dobro. Ravno navadijo se na neki termin, pa se spet spremeni. O morebitnih gostih se med seboj pogovarjamo, saj ni dobro, da bi stavila le na svojo izbiro. Sicer pa so ljudje zelo zanimivi, eni zaradi svojega dela in načina življenja, drugi zato, ker pestro prepletajo misli.

Ob tem ostajate odprti tudi za modernejše informacijske kanale, saj še vedno ustvarjate tudi svoj podkast Govori molk. Kakšna je razlika med ustvarjanjem pogovorne oddaje in podkasta?


V podkastu se lotevam družbeno relevantnih tem, gre pravzaprav za omizja, v oddaji pa se fokusiram na enega gosta. Priprave so podobne, veliko predhodnega branja, dogovarjanja z gosti, le da pri snemanju podkasta ni kamer. Pa tudi tu bo treba narediti korak naprej in še razvijati to medijsko platformo. 

Spoštujem in cenim tiste, ki svoje delo opravljajo strokovno in dosledno in da jim dejstvo, da jih ljudje prepoznavajo, ne zamegli realnega pogleda.

Mario Galunič ni več urednik razvedrilnega programa. Ni skrivnost, da ste z njim v sporu oz. ne komunicirata, če lahko to rečem. Se bo za vas na TVS zdaj kaj spremenilo, imate bolj odprta vrata?
Ah veste, moje razumevanje dela in bivanja ni linearno, ampak krožno. Razmišljam po cigansko, da kjer je sonce, je tudi dež, in obratno. 

Pa bi se vrnili v razvedrilni program, če bi vas povabili?


Saj ne gre za vračanje, mediji danes delujejo interaktivno, ne pa da ljudje pripadamo posameznim uredništvom in pika. Za prepustnost med uredništvi gre, za sodelovanje.

Menite, da bo novi urednik razvedrilnega programa Vanja Vardjan prinesel kakšne spremembe?
Vsak urednik vedno prinese kakšne spremembe s svojo programsko vizijo in predlogi. Glede na trenutno situacijo v razvedrilnem programu se jih lahko samo veselim. 

Pa vas je mikalo, da bi se sami prijavili za urednico razvedrilnega programa? Se še vidite na takšni funkciji?


Kljub namigom kolegov, s katerimi sem odlično sodelovala, o tej funkciji ne razmišljam več.

Na večjih slovenskih televizijah je kup oddaj, resničnostnih in drugačnih šovov, sicer narejenih po licenci, a večina v domači produkciji. Spremljate te šove, kaj menite o njih?
Redko spremljam te oddaje, si pa vsaj eno vedno pogledam, ker me čisto profesionalno zanima, kako bodo speljali. Težko se je do teh šovov opredeliti kar na splošno, saj se tako po ciljih kot po vodenju med seboj precej razlikujejo. Zagotovo pa veliko povedo tudi o naši družbi, njenih vrednotah, navadah, pričakovanjih. Vprašanje je namreč, kaj gledalce tako očara, da zvesto sledijo mojstrom kuhanja, plesalcem, pevcem, ljudem, ki neumorno hujšajo ali pa se zapletajo v spore in ljubezenske odnose na kmetiji … Gre res le za voajerizem, za odgrinjanje zaves? Zagotovo je vzrokov več. Gledalci imajo po eni strani občutek, da se jim je uspelo pririniti vsaj do zaodrja, drugi nezavedno primerjajo sebe z nastopajočimi, kot da so sami tam, ali pa so veseli, da jim tam ni treba biti … Gre za različne psihološke vzgibe. 

Katere kvalitete mora imeti voditelj, da prepriča gledalca, da ne poseže po daljincu?
Voditeljice in voditelji imamo vsak svoj značaj, znanje, radovednost, odnos do tem, ljudi in ne nazadnje do samih sebe. Spoštujem in cenim tiste, ki svoje delo opravljajo strokovno in dosledno in da jim dejstvo, da jih ljudje prepoznavajo, ne zamegli realnega pogleda.

Vi ste ustvarili kar nekaj voditeljskih imen, najprej se spomnim na Petra Polesa pa Lada Bizovičarja. Zakaj TVS ne uspe zadržati takšnih kadrov?
Prepočasi se je odzivala in so odšli. 

prejšnji članek
Lagard iz Londona tokrat v Hollywood
Svet slavnih
Lagard iz Londona tokrat v Hollywood
naslednji članek
Tedenski numeroskop: Učimo se, kdo smo
Zdravje
Tedenski numeroskop: Učimo se, kdo smo
#nasazenazenska
nasazenazenska

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.