NinaPuslar_makingof_Ursapremik-68 Odkrito.si

NINA PUŠLAR PREDSTAVLJA NOV VIDEO

horoskop, astrologija Svet24.si

Horoskop za nedeljo, 18. novembra

Zlata ženska Petisvet.si

Samo za ženske: to se zgodi, ko ...

starejši moški, obupan, obup, žalost Svet24.si

Država ne da denarja! Za revne starše morajo ...

igor_juric06 Svet24.si

Sin in žena sta takoj videla, da se z njim dogaja...

52CF59DF-466B-4212-A4B7-523E463AD708 Najstnica.si

Top najstnica 2018 je Zoja Šuc

inot Njena.si

Za vedrim nasmehom se skriva kruta zgodba

Z lastnimi besedami si povzročate stres
| V.S.

Z lastnimi besedami si povzročate stres

V skupino anksioznostnih motenj uvrščamo več različnih motenj: generalizirano anksioznostno motnjo, panično motnjo, fobije, posttravmatsko stresno motnjo in obsesivno kompulzivno motnjo., Profimedia

Pazite, kaj govorite ...

Kar nekaj raziskav je že opravljenih o tem kako besede oziroma izražanje vpliva na naše telo in počutje. Če ste pod stresom (in kdo danes ni pod stresom), si ga z nepravilnim govorjenjem nikar še ne povečajte. Bolj kot se pritožujete, kako ste zaposleni, kako divje je vaše življenje, kako nimate nobenega časa …, bolj stresno se boste počutili. Čeprav je vse res, svoje življenje opisujte s pozitivnimi, radostnimi in optimističnimi besedami. Na vprašanje: »Kako ste?« namesto »Tako zaposlena, da se mi že meša,« odgovorite: »Zaposlena, a zadovoljna. Hvala za vprašanje.« Vaše telo »sliši« tako pozitivne kot negativne besede, ki jih izrečete in na njih ravno tako reagira. In v stresnih situacijah, res ne potrebujete še dodatnega stresa.