klara druzina 1 Odkrito.si

Udeleženko šova Zvezde plešejo skoraj kap, ko ...

severina Svet24.si

Severina propada? Odpušča sodelavce, naganja ...

psi-20. dober spanec Petisvet.si

Pes pri človeku zavoha raka, pa tudi ...

zemljaric-bobo_14.07.13 Svet24.si

Zemljarič spet aktiviral vročo linijo do UKC?

rože, cvetje, sveče, simbolična Svet24.si

Mati ni vedela, da je njenega sina zabodla ...

bff vichy friends Njena.si

Slovenke v najboljših prijateljicah iščejo ...

Emilia Clarke Njena.si

Emilia Clarke preživela dve možganski anevrizmi

Z lastnimi besedami si povzročate stres
| V.S.

Z lastnimi besedami si povzročate stres

V skupino anksioznostnih motenj uvrščamo več različnih motenj: generalizirano anksioznostno motnjo, panično motnjo, fobije, posttravmatsko stresno motnjo in obsesivno kompulzivno motnjo., Profimedia

Pazite, kaj govorite ...

Kar nekaj raziskav je že opravljenih o tem kako besede oziroma izražanje vpliva na naše telo in počutje. Če ste pod stresom (in kdo danes ni pod stresom), si ga z nepravilnim govorjenjem nikar še ne povečajte. Bolj kot se pritožujete, kako ste zaposleni, kako divje je vaše življenje, kako nimate nobenega časa …, bolj stresno se boste počutili. Čeprav je vse res, svoje življenje opisujte s pozitivnimi, radostnimi in optimističnimi besedami. Na vprašanje: »Kako ste?« namesto »Tako zaposlena, da se mi že meša,« odgovorite: »Zaposlena, a zadovoljna. Hvala za vprašanje.« Vaše telo »sliši« tako pozitivne kot negativne besede, ki jih izrečete in na njih ravno tako reagira. In v stresnih situacijah, res ne potrebujete še dodatnega stresa.