Goran Šarac Odkrito.si

Odločitev bivšega moža Simone Weiss dviga ...

Vožnja pod vplivom alkohola, vinjen, opit, pijan, voznik Svet24.si

VIDEO: Neverjetno: med vožnjo iz avta padel otrok...

Frenk Petisvet.si

Včeraj izgubljal bitko z življenjem, danes pa ...

sneg Svet24.si

Sneg v Sloveniji: zapadlo ga bo do 25 centimetrov

Sambuca Svet24.si

V tem obalnem mestu stanovanja in hiše za en evro

Justina Bieberja in Hailey Baldwin Najstnica.si

Znan je datum poroke Justina Bieberja

kmetija3 Njena.si

Denis Toplak zapustil Slovenijo

Z lastnimi besedami si povzročate stres
| V.S.

Z lastnimi besedami si povzročate stres

V skupino anksioznostnih motenj uvrščamo več različnih motenj: generalizirano anksioznostno motnjo, panično motnjo, fobije, posttravmatsko stresno motnjo in obsesivno kompulzivno motnjo., Profimedia

Pazite, kaj govorite ...

Kar nekaj raziskav je že opravljenih o tem kako besede oziroma izražanje vpliva na naše telo in počutje. Če ste pod stresom (in kdo danes ni pod stresom), si ga z nepravilnim govorjenjem nikar še ne povečajte. Bolj kot se pritožujete, kako ste zaposleni, kako divje je vaše življenje, kako nimate nobenega časa …, bolj stresno se boste počutili. Čeprav je vse res, svoje življenje opisujte s pozitivnimi, radostnimi in optimističnimi besedami. Na vprašanje: »Kako ste?« namesto »Tako zaposlena, da se mi že meša,« odgovorite: »Zaposlena, a zadovoljna. Hvala za vprašanje.« Vaše telo »sliši« tako pozitivne kot negativne besede, ki jih izrečete in na njih ravno tako reagira. In v stresnih situacijah, res ne potrebujete še dodatnega stresa.