nevihta, strele
Svet24.si

Maj prinaša plohe in nevihte. V teh krajih bo najbolj mokro

kres, ogenj, prvi-maj, kresovanje
Necenzurirano

Živel 1. maj ali kako normalizirati nenormalno

njena.si
njena.si njena.si
Svet slavnih
 

Trgovec namenil več kot 8000 evrov za boj proti raku dojk

10. 11. 2020; 12.30
Avtor: K.M.
Donacijo Združenju Europa Donna Slovenija je prevzela Polona Marinček

Donacijo Združenju Europa Donna Slovenija je prevzela Polona Marinček foto: Promocijski material

Rak dojk je najpogostejša oblika raka pri ženskah v Sloveniji. Ob tem je potrebno poudariti, da ga ob pravočasni diagnozi zaznamuje tudi visoka ozdravljivost, zato je osveščanje v obliki rednega samopregledovanja, aktivnega življenjskega sloga in uravnotežene prehrane, ključnega pomena.

To poudarja tudi projekt Roza oktober v trgovinah HOFER, ki ga v sodelovanju z Združenjem Europa Donna Slovenija izvajajo že 5. leto zapored. Za vsak paket šampinjonov, kupljen meseca oktobra, je HOFER 10 centov namenil preventivnim programom osveščanja o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk Združenja Europa Donna Slovenija. Z nakupom šampinjonov v roza embalaži so skupaj s svojimi kupci letos zbrali rekordnih 8152 evrov, v vseh letih pa že več kot 35 tisoč evrov

foto: Promocijski material

Hvala za podporo
»Za nami je še en uspešen rožnati oktober, v katerem se že tradicionalno povezujemo s podjetjem HOFER. Roza šampinjoni so postali prepoznavni znak našega sodelovanja in skupne zaveze za osveščanje o pomenu zdravega načina življenja ter zgodnjega odkrivanja raka dojk. Že peto leto zapored so v podjetju zbrana sredstva od prodaje šampinjonov namenili aktivnostim Združenja Europa Donna Slovenija, s katerimi bomo nadgrajevali osveščanje o raku dojk,« so povedali v združenju in se ob tem zahvalili vsem, ki podpirajo njihova prizadevanja. »Iskrena hvala vsem kupcem, ki so nas podprli z nakupom "roza šampinjonov" in hvala podjetju HOFER, ki verjame v naše programe in nam pomaga pri širjenju naših sporočil.«

Zdravje je naša vrednota
Poleg tradicionalnih šampinjonov, ki osveščajo o pomenu uravnotežene prehrane, pri HOFERju ne pozabljajo tudi na vidik preventive v obliki samopregledovanja in aktivnega življenjskega sloga. »Skrb za vsesplošno zdravje je pomemben vidik našega poslovanja. Pri HOFERju skozi svoje delovanje poudarjamo pomembnost dolgoročnih odnosov, zato smo veseli, da sodelovanje z Združenjem Europa Donna Slovenija podpirajo tako naši kupci, kot tudi zaposleni,« so povedali pri podjetju HOFER in dodali, da je skoraj 2000 zaposlenih v opomin, da je zdravje vrednota, ki zahteva našo vsakodnevno skrb, skozi mesec oktober nosilo simbolično roza pentljo, prejeli pa so tudi zaščitne maske v roza barvi, ki jo povezujemo z osveščanjem o raku dojk oz. modri barvi, ki je posvečena raku prostate.

prejšnji članek
Znana je beseda leta, tudi ta pa v duhu koronakrize
Zdravje
Znana je beseda leta, tudi ta pa v duhu koronakrize
naslednji članek
Brezplačni spletni treningi na spletu
Zdravje
Brezplačni spletni treningi na spletu