Gwyneth Paltrow foto: Reuters
Gwyneth Paltrow bo s svojo znamko Goop, ki promovira (luksuzno) zdravo življenje in notranje ravnovesje ter prodaja različne kozmetične izdelke, oblačila, modne dodatke, knjige itd., zdaj ustvarila tudi dokumentarno serijo, ki jo bo jeseni ponujal Netflix. V njej se bo z zdravniki, raziskovalci in drugimi strokovnjaki pogovarjala o stvareh, povezanih s fizičnim in spiritualnim dobrim počutjem, od mentalnega do seksualnega zdravja. 46-letno igralko bomo sicer letos na Netflixu videli tudi v igrani seriji Politik – je bila cena za sodelovanje v njej lastna dokumentarna serija, ki bo promovirala njeno blagovno znamko?
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.