So vas lastniki apartmaja pretentali? foto: Pexels
V obilici počitniške ponudbe najemanja apartmajev lahko naletimo tudi na neprijetnosti, ki nam pokvarijo dopust. Da bi nevšečnosti rešili pravi čas in brez večjih zapletov, je dobro vedeti, kako postopati.
»V kolikor potrošnik ni bil zadovoljen s kupljeno storitvijo, ker je ni mogel normalno uporabiti ali ta ni bila v skladu z oglaševano ali s pogodbo dogovorjeno storitvijo, gre za primer nepravilno opravljene storitve. V takem primeru mora potrošnik ponudnika najprej obvestiti o nepravilnosti in mu omogočiti, da se sam prepriča o zadevi. V nadaljevanju pa lahko zahteva, da ta odpravi pomanjkljivost ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo ali ponovno opravi storitev ali vrne plačani znesek,« pojasnjujejo na Evropskem potrošniškem centru Slovenija in dodajajo, da bo v nasprotnem primeru potrošnik naknadno težko dokazal, kakšna je dejansko bila nepravilnost.
V kolikor se vam torej ob prihodu v nastanitev pripeti, da stanje ni takšno, kot ga ponudniki oglašujejo, morate nemudoma izraziti svoja opažanja in skleniti naknadni dogovor. V nasprotnem primeru se lahko za udobno dopustovanje, kljub plačilu, obrišete pod nosom.
Hrup v stavbah z več apartmaji
Bivanja v apartmajih se poslužujejo tako družine, kot samski pari in mlajše družbe željne zabave. Pred rezervacijo se je smotrno prepričati, kakšen tip gostov običajno najema prostore, za katere se zanimate. V kolikor si kot družina želite mirnejšega oddiha, potem vam tega nočno veseljačenje mlajših skupin zagotovo ne bo omogočilo. Kaj sploh lahko naredite v primeru, ko so dopustniški sosedje, kljub jasno določenemu hišnemu redu, prekomerno glasni in razgrajaški tudi po 22. uri zvečer?
V primeru preglasnega veseljačenja in razgrajanja v nočnem času je potrebno obvestiti najemodajalce. Potrošnikom bi pomagalo tudi, če o prekomernem hrupu obvestijo policijo, zlasti, če se ne počutijo varno. Svetujemo vam, da z obvestilom ne čakate do konca dopusta, saj vam lahko najemodajalec mirno zabeli, da gre za zanje neobstoječe nevšečnosti, ker jih za čas dopustovanja o dogajanju niste obvestili.
Omenjene težave so seveda povsem rešljive v kolikor sta obe strani sposobni kulturnega in spoštljivega dialoga. Žal pa je v praksi nemalokrat tako, da lahko neprofesionalni in nespoštljivi odnosi med stranko in najemodajalcem močno poslabša situacijo.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.