človek duhovnost Dobra karma

Ko se zdi, da se življenja rušijo, se v resnici ...

horoskop_napoved Svet24.si

Horoskop za sredo, 27. januarja

janez jansa bobo2 Reporter.si

Janša podelil priznanje kitajski družbi Huawei, ...

avtomobil, krško, stopnišče Svet24.si

FOTO: Voznica zapeljala vzvratno in pristala na ...

janez-cigler-kralj Necenzurirano

Kako so v Zavodu Iskreni brisali sledi za ...

hana Njena.si

Sanjska Hana navdušila v naravni podobi

matic-supovec, unikat Odkrito.si

Matic Supovec: Čeprav sem strog, me vseeno ...

Vaje za boljšo gibljivost zapestij
| Njena.si

Vaje za boljšo gibljivost zapestij

Dreamstime

Da preprečimo bolečine v zapestjih, je priporočljivo vsak dan narediti serijo vaj. To vam vzame le dobrih 10 minut časa, prinese pa veliko olajšanja.

Zapestje je povezava med dlanjo in podlaktjo. Roko lahko v zapestju premikamo navzgor in navzdol ter levo in desno, kombinacija teh gibov pa omogoča kroženje. Če želimo imeti gibčne in zdrave roke, moramo sklepe razgibati v vseh možnih smereh. Pomagamo si z naslednjimi vajami, ki jih izvajamo vsaj trikrat na teden:

Pest

Razprite in raztegnite vse prste na roki in položaj zadržite 30 sekund. Nato prste sklenite v pest in ravno tako zadržite 30 sekund. Naredite pet ponovitev.

Molitev

Postavite se tako, da sklenete dlani kot pri molitvi, komolci so obrnjeni navzven. Zdaj znižajte roke, da začutite napetost v zapestju. Zadržite 5 sekund in vrnite v izhodiščni položaj. Ponovite enkrat.

Gor in dol

Naslonite podlaket na rob kavča ali mize tako, da bo zapestje gledalo čez rob. Dlan z iztegnjenimi prsti najprej obrnite navzdol, da v zapestju začutite napetost, in zadržite 5 sekund. Nato jo obrnite navzgor in zopet zadržite 5 sekund. Z zapestjem še krožite - pet krogov v vsako smer.

Pripomočki

Zapestje si lahko okrepite tudi z vadbenimi pripomočki. Lahko uporabite uteži, vendar zelo previdno. Zapestja morajo biti vedno poravnana, se pravi, da se ravna linija roke nadaljuje do zapestja. Če se vam zapestja nagibajo naprej ali nazaj, ste verjetno izbrali pretežke uteži. Sicer pa je priporočljiva tudi vadba s škarjastim utrjevalcem dlani ali gumijastim obročem za krepitev prstov. Lahko ga daste v torbico in ga imate vedno s seboj - vadite v službi ali pa med gledanjem televizije.