stojnice, belvedere
Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice priklepajo na avtomobile, zemljo asfaltirajo ...

1711036296-dsc9299-01-1711036248215
Necenzurirano

Od Žuglja do Žaklja: ko zloraba institucij postane "običajna praksa"

njena.si
njena.si njena.si
Resničnostni šovi
 

Prihaja resničnostni šov Bar, v njem tudi že znani obrazi

17. 12. 2021; 09.00
Avtor: K.M.
Bar, nočni lokal, klub

Bar, nočni lokal, klub foto: Shutterstock

Na slovenskem programu boste lahko od srede, 22. decembra, spremljali resničnostni šov Bar, v katerem bodo tudi slovenski tekmovalci. Kot sporočajo, tudi že znani obrazi slovenskih televizij. Šov pa se snema v Beogradu.

VOYO v sklopu tedenskih novosti tokrat predstavlja nov srbski resničnostni šov Bar, ki obljublja, da bo postavil pod vprašaj vse, kar smo do sedaj vedeli o resničnostnih šovih. V srbskem šovu Bar naj bi bili tudi slovenski tekmovalci, šov pa bo vodila Jelena Nikolić.

Zakaj je Bar drugačen?

Tekmovalci novega resničnostnega šova Bar, ki bo sočasno predvajan tudi na VOYO, se gibljejo med barom, v katerem delajo, stanovanjem, v katerem živijo skupaj in na ulicah Beograda, kjer opravljajo čisto običajne naloge in imajo običajno življenje. Razlika je le v tem, da jih gleda vsa Srbija in odslej tudi vsi VOYO uporabniki. Da lahko njihov Bar v srcu Beograda nemoteno deluje, tako sami zunaj opravljajo naloge, sprejemajo številčne izzive in strežejo gostom, ki lahko nemoteno Bar tudi obiskujejo.

Pridružite se slovenskim tekmovalcem na VOYO tudi sami

Nov resničnostni šov Bar ima prav tako še eno posebnost. V njem bodo nastopili tudi slovenski tekmovalci, ki smo jih že spoznali v naših resničnostnih šovih. Vsi tekmovalci pa se bodo v Baru borili za denarno nagrado v višini 30.000 evrov.

Koktajl pestrega dogajanja bodo uporabnice in uporabniki na VOYO zmešali že od srede 22. decembra in se tako na virtualen način pridružili vročemu dogajanju v srčiki Beograda.

prejšnji članek
Tjaša poraz v areni občutila po prihodu domov
Resničnostni šovi
Tjaša poraz v areni občutila po prihodu domov
naslednji članek
Personalizacija postaja ključni dejavnik e-trgovine
Moda&Lepota
Personalizacija postaja ključni dejavnik e-trgovine
#nasazenazenska
nasazenazenska