loterija loto žogice žrebanje Svet24.si

Zadel šestico in kmalu izvedel, da mu ne bodo ...

surreal-402829 Dobra karma

Ob smrti svoje nevarne želje vzamemo žive s seboj

železniška proga_tiri_vlak_opozorilo Svet24.si

Tragedija na glavni ljubljanski železniški ...

trenirka, reševanje-v-gorah, triglav, športni-copati, podhlajen Svet24.si

FOTO: Tujec tako (ne)opremljen na Triglav, sledili...

smeh Dobra karma

Obstajajo tri besede, ki takoj razkrinkajo lenuha

žagar, arnej Njena.si

Tanja in Arnej presenetila z razkritjem!

kmetija2019 Njena.si

Jan nam je razkril, kaj se dogaja med njima

Zaradi tega se boste počutili manj utrujene
| K.M.

Zaradi tega se boste počutili manj utrujene

Profimedia

Tudi vas daje jesenska utrujenost? Upoštevajte naše nasvete in hitro se boste počutili bolj polne energije.

Ste naveličani tega, da se vedno počutite utrujene? K temu lahko botrujejo različni dejavniki. Neprimerna prehrana, dejansko dejstvo, da vaše telo in um nista spočita, pa preveč stresa v življenju ali pa se razlog skriva tudi v kakšni bolezni. Za vas smo pripravili nekaj kratkih nasvetov, ki bodo zagotovo izboljšali vaše počutje!

Naredite 20 globokih vdihov

Način, na katerega dihate, ima močan vpliv na biokemične procese, ki potekajo v vašem telesu, predvsem pa na to, da vaše telo za energijo porablja maščobo. Težava pa je v tem, da številni večino časa dihamo plitko, kar pa povzroča, da telo porablja glukozo. Rezultat je utrujenost in želja po kavi ter sladkorju. Z globokim dihanjem, tudi če globoko vdihnete le dvajsetkrat in to ponovite nekajkrat na dan, boste dosegli, da bo telo začelo uporabljati maščobo, posledično pa boste čutili, kot da ste prejeli inekcijo z energijo. 

Morate se naspati

Čeprav ste mnenja, da ste po štirih urah spanja spočiti, temu v resnici ni tako. Tudi če se trenutno počutite polni energije, se bo kronična utrujenost na vašem počutju in telesu slej kot prej poznala. Po mnenju zdravnikov odrasli ljudje potrebujejo 7 - 9 ur spanja na dan in tem številkam bi moral vsak posameznik čim bolj slediti. Številni pa hodijo spat prepozno, ali pa vstajajo mnogo prezgodaj. Le-to pa velikokrat povezujejo tudi s stresom. Pomembno je, da se vsaj 30 minut pred spanjem popolnoma umirite in šele nato odpravite v posteljo. 

Jejte pravo in kvalitetno hrano

Slaba hrana bo vašo pozitivno energijo porabljala, čeprav bi se morala le-ta ob zaužitju hrane sproščati. Iz prehrane izločite prekomerne in predelane maščobe, zmanjšajte vnos hidratov in vnesite dovolj beljakovin, vitaminov in mineralov.