duša Dobra karma

Očetu sta se hčerki vrnili leto dni po njuni ...

Samantha Katie James Svet24.si

Miselne akrobacije neke misice izzvale šok, ...

cerar pocivalsek-smc Reporter.si

Sanjske ponudbe za osem odpisanih: razkrivamo, ...

čelik7 Svet24.si

Pavle Čelik: »Državljani se zavedajo svojih ...

kuzma, korona-virus, meja, mejni-prehod Necenzurirano

Ko te izsiljuje Dunaj, se ti stoži po Bruslju

100913614_238493430776529_4655361849502988722_n Odkrito.si

Jan Oblak - Psa poslal s taksijem iz Slovenije v ...

branko cvek Njena.si

Ljubezen po domače: Branka osvojila vztrajna ...

Zaradi tega se boste počutili manj utrujene
| K.M.

Zaradi tega se boste počutili manj utrujene

Profimedia

Tudi vas daje jesenska utrujenost? Upoštevajte naše nasvete in hitro se boste počutili bolj polne energije.

Ste naveličani tega, da se vedno počutite utrujene? K temu lahko botrujejo različni dejavniki. Neprimerna prehrana, dejansko dejstvo, da vaše telo in um nista spočita, pa preveč stresa v življenju ali pa se razlog skriva tudi v kakšni bolezni. Za vas smo pripravili nekaj kratkih nasvetov, ki bodo zagotovo izboljšali vaše počutje!

Naredite 20 globokih vdihov

Način, na katerega dihate, ima močan vpliv na biokemične procese, ki potekajo v vašem telesu, predvsem pa na to, da vaše telo za energijo porablja maščobo. Težava pa je v tem, da številni večino časa dihamo plitko, kar pa povzroča, da telo porablja glukozo. Rezultat je utrujenost in želja po kavi ter sladkorju. Z globokim dihanjem, tudi če globoko vdihnete le dvajsetkrat in to ponovite nekajkrat na dan, boste dosegli, da bo telo začelo uporabljati maščobo, posledično pa boste čutili, kot da ste prejeli inekcijo z energijo. 

Morate se naspati

Čeprav ste mnenja, da ste po štirih urah spanja spočiti, temu v resnici ni tako. Tudi če se trenutno počutite polni energije, se bo kronična utrujenost na vašem počutju in telesu slej kot prej poznala. Po mnenju zdravnikov odrasli ljudje potrebujejo 7 - 9 ur spanja na dan in tem številkam bi moral vsak posameznik čim bolj slediti. Številni pa hodijo spat prepozno, ali pa vstajajo mnogo prezgodaj. Le-to pa velikokrat povezujejo tudi s stresom. Pomembno je, da se vsaj 30 minut pred spanjem popolnoma umirite in šele nato odpravite v posteljo. 

Jejte pravo in kvalitetno hrano

Slaba hrana bo vašo pozitivno energijo porabljala, čeprav bi se morala le-ta ob zaužitju hrane sproščati. Iz prehrane izločite prekomerne in predelane maščobe, zmanjšajte vnos hidratov in vnesite dovolj beljakovin, vitaminov in mineralov.